Unreal Oper IDLE Gizleme Modu (+I)

Aytac

nicktag
Yönetici
Developer
Katılım
4 Şub 2020
Mesajlar
395
Tepkime puanı
144
Puanları
43
Konum
ircland
Web sitesi
www.ircalem.net
Merhabalar,

Öncelikle bu uygulama yanlış hatırlamıyorsam UnrealIRCd'in 3.2.10 versiyonu ve ondan sonraki versiyonlarında olduğunu belirtmek isterim.

Klasör: -> Unreal3.2/src/
Dosya: -> (umodes.c)

BULUN,
Kod:
long UMODE_NOCTCP = 0L;           /* Blocks ctcp (except dcc and action) */


ALTINA,
Kod:
long UMODE_HIDLE = 0L;         /* Hides the idle time of opers */

EKLEYIN,

-

BULUN,
Kod:
    UmodeAdd(NULL, 'p', UMODE_GLOBAL, NULL, &UMODE_HIDEWHOIS);

ALTINA,
Kod:
    UmodeAdd(NULL, 'I', UMODE_GLOBAL, umode_allow_opers, &UMODE_HIDLE);

EKLEYIN,


Klasör: -> Unreal3.2/include/
Dosya: -> (h.h)

BULUN,
Kod:
extern MODVAR long UMODE_NOCTCP;

ALTINA,
Kod:
extern MODVAR long UMODE_HIDLE;     /* hides oper idle times */

EKLEYIN,

Klasör: -> Unreal3.2/src/modules/
Dosya: -> (m_whois.c)

BULUN,
Kod:
if (MyConnect(acptr))
                sendto_one(sptr, rpl_str(RPL_WHOISIDLE),
                    me.name, parv[0], name,
                    TStime() - acptr->last, acptr->firsttime);
        }

DEGISTIRIN,
Kod:
if (MyConnect(acptr) && (IsAnOper(sptr) || !(acptr->umodes & UMODE_HIDLE)))
            {
                sendto_one(sptr, rpl_str(RPL_WHOISIDLE),
                    me.name, parv[0], name,
                    TStime() - acptr->last, acptr->firsttime);
            }

-

Klasör: -> Unreal3.2/src/modules/
Dosya: -> (webtv.c)

BULUN,
Kod:
if (acptr->user && MyConnect(acptr))
                sendto_one(sptr, ":IRC PRIVMSG %s :%s has been idle for %s signed on at %s",
                    sptr->name, acptr->name,
                    (char *)convert_time(TStime() - acptr->last),
                    date(acptr->firsttime));
        }


DEGISTIRIN,
Kod:
if (MyConnect(acptr) && (IsAnOper(sptr) || !(acptr->umodes & UMODE_HIDLE)))
                sendto_one(sptr, ":IRC PRIVMSG %s :%s has been idle for %s signed on at %s",
                    sptr->name, acptr->name,
                    (char *)convert_time(TStime() - acptr->last),
                    date(acptr->firsttime));
        }

İlgili alanda make ve ./unreal restart komutlarını uygulayın.
 
Geri
Üst