Unreal NOTICE kullanımını kısıtlamak

Aytac

nicktag
Yönetici
Developer
Katılım
4 Şub 2020
Mesajlar
395
Tepkime puanı
144
Puanları
43
Konum
ircland
Web sitesi
www.ircalem.net
Merhaba,

Klasör: -> Unreal3.2/src/modules/
Dosya: -> <m_message.c>

BULUN
:
Kod:
if (parc < 3 || *parv[2] == '') 
{ 
sendto_one(sptr, err_str(ERR_NOTEXTTOSEND), me.name, parv[0]); 
return -1; 
}
ALTINA:

Kod:
if (cmd == "NOTICE") 
{ 
if (*parv[1] == '#') 
{ 
if (!IsARegNick(sptr) || IsULine(sptr)) { 
sendto_one(sptr, "NOTICE :* Sunucu üzerinde NOTICE komutunu kullanabilmeniz için rumuzunuz kayıtlı olması gerekmektedir.", me.name, sptr->name); 
return -1; 
} 
} 
}
EKLEYIN, ilgili alanda make ve ./unreal rehash komutlarını uygulamanız halinde NOTICE kullanımını sadece rumuzu kayıtlı olan kişilerin kullanmasına izin vermiş olursunuz.
NOT: Message.c editi kime aittir bilmiyorum google'da dolaşırken bulmuş olduğum bir kodçuk IsOper(sptr) tanımlaması ile verilmiş yani sunucuda sadece operlerin kullanmasına istinaden vermişler kodu ben de kayıtlı rumuzların kullanması için düzelttim.
 
Geri
Üst