- Katılım
- 4 Şub 2020
- Mesajlar
- 395
- Tepkime puanı
- 144
- Puanları
- 43
- Konum
- ircland
- Web sitesi
- www.ircalem.net
Merhaba,
Klasör: -> Unreal3.2/src/modules/
Dosya: -> <m_message.c>
BULUN:
ALTINA:
EKLEYIN, ilgili alanda make ve ./unreal rehash komutlarını uygulamanız halinde NOTICE kullanımını sadece rumuzu kayıtlı olan kişilerin kullanmasına izin vermiş olursunuz.
NOT: Message.c editi kime aittir bilmiyorum google'da dolaşırken bulmuş olduğum bir kodçuk IsOper(sptr) tanımlaması ile verilmiş yani sunucuda sadece operlerin kullanmasına istinaden vermişler kodu ben de kayıtlı rumuzların kullanması için düzelttim.
Klasör: -> Unreal3.2/src/modules/
Dosya: -> <m_message.c>
BULUN:
Kod:
if (parc < 3 || *parv[2] == '')
{
sendto_one(sptr, err_str(ERR_NOTEXTTOSEND), me.name, parv[0]);
return -1;
}
Kod:
if (cmd == "NOTICE")
{
if (*parv[1] == '#')
{
if (!IsARegNick(sptr) || IsULine(sptr)) {
sendto_one(sptr, "NOTICE :* Sunucu üzerinde NOTICE komutunu kullanabilmeniz için rumuzunuz kayıtlı olması gerekmektedir.", me.name, sptr->name);
return -1;
}
}
}
NOT: Message.c editi kime aittir bilmiyorum google'da dolaşırken bulmuş olduğum bir kodçuk IsOper(sptr) tanımlaması ile verilmiş yani sunucuda sadece operlerin kullanmasına istinaden vermişler kodu ben de kayıtlı rumuzların kullanması için düzelttim.