Unreal Belirtilen rumuzları karşılama

Aytac

nicktag
Yönetici
Developer
Katılım
4 Şub 2020
Mesajlar
395
Tepkime puanı
144
Puanları
43
Konum
ircland
Web sitesi
www.ircalem.net
Merhaba,

Bu uygulamanın amacı sunucunuz üzerinde belirtilen rumuz/nick/kişileri belirtilen mesaj ile UnrealIRCd üzerinden karşılanmasını sağlamış olacaksınız.

Klasör: Unreal3.2/src/modules/
Dosya: <m_join.c>

BULUN,

Kod:
RunHook4(HOOKTYPE_LOCAL_JOIN, cptr, sptr,chptr,parv);


ALTINA,

Kod:
if (!stricmp(sptr->name,"[B]Rumuz[/B]")) {
sendto_channel_butone(&me, &me, chptr,
":%s PRIVMSG %s :Sunucu yöneticilerinden, ([B]Rumuz[/B]) kanala giriş yaptı.",
me.name, chptr->chname);
}


EKLEYIN,
birden fazla rumuz eklemek içinse,
Kod:
if (!stricmp(sptr->name,"Rumuz")) {
sendto_channel_butone(&me, &me, chptr,
":%s PRIVMSG %s :Sunucu yöneticilerinden, (Rumuz) kanala giriş yaptı.",
me.name, chptr->chname);
}
if (!stricmp(sptr->name,"Rumuz")) {
sendto_channel_butone(&me, &me, chptr,
":%s PRIVMSG %s :Sunucu yöneticilerinden, (Rumuz) kanala giriş yaptı.",
me.name, chptr->chname);
}

Gibi ekleyebilirsiniz, ilaveten şu anda karşılayan kişi irc.sunucu.com şeklindedir. Sizin belirlemiş olduğunuz bir rumuzun karşılamasını istiyorsanız, bulunduğunuz dosyanın herhangi bir bölümüne,

Kod:
#define ent "[B]ChanServ[/B]"

Ekleyiniz daha sonra da, aşağıdaki bölümü.

Kod:
":%s PRIVMSG %s :Sunucu yöneticilerinden, (Rumuz) kanala giriş yaptı.",
me.name, chptr->chname);

Bununla değiştirin,
Kod:
":%s PRIVMSG %s :Sunucu yöneticilerinden, (Rumuz) kanala giriş yaptı.",
ent, chptr->chname);

İlgili düzenmeyi aktif etmek içinse, unrealircd-in ana bölümünde make ve ./unreal rehash komutlarını uygulayın.

NOT: Kodların kime ait olduğunu bilmiyorum ama define tanımlamasını konunun daha zengin olması açısından ve farklı bir şekilde sunmak istediğimden kendim ilave ettim. ..)
 
Geri
Üst