Prefix - Founder'i (.) Olarak Değiştirmek

Aytac

nicktag
Yönetici
Developer
Katılım
4 Şub 2020
Mesajlar
395
Tepkime puanı
143
Puanları
43
Konum
ircland
Web sitesi
www.ircalem.net
Merhaba arkadaşlar,

Öncelikle bu düzenlemeyi kullanacak kişi veya kişilerin IRCd yedeğini almalarını ön görüyorum. Bu tarz düzenlemelerde en ufak hata UnrealIRCd'in bozulmasına sebep olabiliyor. Bu nedenlede yedek almanız sizin açınızdan çok daha iyi olacaktır.

Yapacağımız işlem başlıktanda anlaşıldığı üzere, Founder sembolünü (.) nokta olarak değiştirmek. Ancak, ben son versiyonları kullandığımdan dolayı anlatımım tamamen son versiyonlara nazaran olacaktır..

Klasör: -> Unreal3.2/src/
Dosya: -> (api-isupport.c)

BULUN,
Kod:
#ifdef PREFIX_AQ
    IsupportAdd(NULL, "STATUSMSG", "~&@%+");

DEGISTIRIN,

Kod:
#ifdef PREFIX_AQ
    IsupportAdd(NULL, "STATUSMSG", ".&@%+");
Klasör: -> Unreal3.2/include/
Dosya: -> (common.h)

BULUN,
Kod:
#ifdef PREFIX_AQ
#define CHPFIX        "(qaohv)~&@%+"

DEGISTIRIN

Kod:
#ifdef PREFIX_AQ
#define CHPFIX        "(qaohv).&@%+"
Klasör: -> Unreal3.2/src/modules/
Dosya: -> (m_message.c)

BULUN,
Kod:
#ifdef PREFIX_AQ
 #define PREFIX_REST (PREFIX_ADMIN|PREFIX_OWNER)
#else
 #define PREFIX_REST (0)
#endif
                    switch (*pc)
                    {
                      case '+':
                          prefix |= PREFIX_VOICE | PREFIX_HALFOP | PREFIX_OP | PREFIX_REST;
                          break;
                      case '%':
                          prefix |= PREFIX_HALFOP | PREFIX_OP | PREFIX_REST;
                          break;
                      case '@':
                          prefix |= PREFIX_OP | PREFIX_REST;
                          break;
#ifdef PREFIX_AQ
                      case '&':
                          prefix |= PREFIX_ADMIN | PREFIX_OWNER;
                            break;
                      case '~':
                          prefix |= PREFIX_OWNER;
                          break;
#else
                      case '&':
                          prefix |= PREFIX_OP | PREFIX_REST;
                            break;
                      case '~':
                          prefix |= PREFIX_OP | PREFIX_REST;
                          break;
#endif
                      default:
                          break;    /* ignore it :P */

DEGISTIRIN,

Kod:
#ifdef PREFIX_AQ
 #define PREFIX_REST (PREFIX_ADMIN|PREFIX_OWNER)
#else
 #define PREFIX_REST (0)
#endif
                    switch (*pc)
                    {
                      case '+':
                          prefix |= PREFIX_VOICE | PREFIX_HALFOP | PREFIX_OP | PREFIX_REST;
                          break;
                      case '%':
                          prefix |= PREFIX_HALFOP | PREFIX_OP | PREFIX_REST;
                          break;
                      case '@':
                          prefix |= PREFIX_OP | PREFIX_REST;
                          break;
#ifdef PREFIX_AQ
                      case '&':
                          prefix |= PREFIX_ADMIN | PREFIX_OWNER;
                            break;
                      case '.':
                          prefix |= PREFIX_OWNER;
                          break;
#else
                      case '&':
                          prefix |= PREFIX_OP | PREFIX_REST;
                            break;
                      case '.':
                          prefix |= PREFIX_OP | PREFIX_REST;
                          break;
#endif
                      default:
                          break;    /* ignore it :P */

BULUN,

Kod:
#ifdef PREFIX_AQ
                    else if (prefix & PREFIX_ADMIN)
                        pfixchan[0] = '&';
                    else if (prefix & PREFIX_OWNER)
                        pfixchan[0] = '~';
#endif
                    else

DEGISTIRIN,

Kod:
#ifdef PREFIX_AQ
                    else if (prefix & PREFIX_ADMIN)
                        pfixchan[0] = '&';
                    else if (prefix & PREFIX_OWNER)
                        pfixchan[0] = '.';
#endif
                    else
Klasör: -> Unreal3.2/src/modules/
Dosya: -> (m_names.c)

BULUN,
Kod:
            /* Standard NAMES reply */
#ifdef PREFIX_AQ
            if (cm->flags & CHFL_CHANOWNER)
                buf[idx++] = '~';
            else if (cm->flags & CHFL_CHANPROT)
                buf[idx++] = '&';
            else

DEGISTIRIN,

Kod:
            /* Standard NAMES reply */
#ifdef PREFIX_AQ
            if (cm->flags & CHFL_CHANOWNER)
                buf[idx++] = '.';
            else if (cm->flags & CHFL_CHANPROT)
                buf[idx++] = '&';
            else


BULUN,

Kod:
/* NAMES reply with all rights included (NAMESX) */
#ifdef PREFIX_AQ
            if (cm->flags & CHFL_CHANOWNER)
                buf[idx++] = '~';
            if (cm->flags & CHFL_CHANPROT)
                buf[idx++] = '&';

DEGISTIRIN,

Kod:
/* NAMES reply with all rights included (NAMESX) */
#ifdef PREFIX_AQ
            if (cm->flags & CHFL_CHANOWNER)
                buf[idx++] = '.';
            if (cm->flags & CHFL_CHANPROT)
                buf[idx++] = '&';
Klasör: -> Unreal3.2/src/modules/
Dosya: -> (m_who.c)

BULUN,
Kod:
#ifdef PREFIX_AQ
        if (cm->flags & CHFL_CHANOWNER)
            status[i++] = '~';
        else if (cm->flags & CHFL_CHANPROT)
            status[i++] = '&';
        else

DEGISTIRIN,

Kod:
#ifdef PREFIX_AQ
        if (cm->flags & CHFL_CHANOWNER)
            status[i++] = '.';
        else if (cm->flags & CHFL_CHANPROT)
            status[i++] = '&';
        else
Klasör: -> Unreal3.2/src/modules/
Dosya: -> (m_webtv.c)

BULUN,
Kod:
if (access & CHFL_CHANOWNER)
                        *(buf + len++) = '~';
                    else if (access & CHFL_CHANPROT)
                        *(buf + len++) = '&';

DEGISTIRIN,

Kod:
if (access & CHFL_CHANOWNER)
                        *(buf + len++) = '.';
                    else if (access & CHFL_CHANPROT)
                        *(buf + len++) = '&';
Klasör: -> Unreal3.2/src/modules/
Dosya: -> (m_whois.c)

BULUN,
Kod:
if (access & CHFL_CHANOWNER)
                        *(buf + len++) = '~';
                    else if (access & CHFL_CHANPROT)

DEGISTIRIN,

Kod:
if (access & CHFL_CHANOWNER)
                        *(buf + len++) = '.';
                    else if (access & CHFL_CHANPROT)
Her şeyi eksiksiz yaptığınıza eminseniz, ilgili alanda öncelikli olarak make clean çekin. Daha sonra da ./Config komutunu verin, en son olarakta make  komutunu uygulayıp, varolan modüllerinizi de derledikten sonra sunucunuzu yeniden başlatın..

NOT: Bu düzenmeyi UnrealIRCd'in 3.2.10.1 versiyonunu kontrol ederek anlattım. Diğer versiyonlarda ilk satırlarımda  söylediğim gibi, bir takım değişiklikler söz konusu olabiliyor. Kullanmış olduğunuz versiyonları dile getirirseniz. Neyin nerede olduğunu açık bir şekilde söyleyebilirim..
 
Geri
Üst