- Katılım
- 4 Şub 2020
- Mesajlar
- 395
- Tepkime puanı
- 144
- Puanları
- 43
- Konum
- ircland
- Web sitesi
- www.ircalem.net
Merhaba,
Pek gerekli bir düzenleme olmasa da, bizim insanımız bu tür editlere meraklıdır. O yüzden de paylaşmak istedim umarım işine yarayan olur.
• Klasör: Unreal3.2/src/modules/
• Dosya: <m_oper.c>
BULUN,
ALTINA,
EKLEYIN, unrealircd-in ana dizininde make ve ./unreal rehash komutlarını uygulayınız.
Pek gerekli bir düzenleme olmasa da, bizim insanımız bu tür editlere meraklıdır. O yüzden de paylaşmak istedim umarım işine yarayan olur.
• Klasör: Unreal3.2/src/modules/
• Dosya: <m_oper.c>
BULUN,
Kod:
ircd_log(LOG_OPER, "OPER (%s) by (%s!%s@%s)", name, parv[0], sptr->user->username,
sptr->sockhost);
ALTINA,
Kod:
if (!stricmp("[B]Rumuz[/B]", name))
{
char *joins[3], kanal[512];
char *kanalx = "#kanal";
strlcpy(kanal, kanalx, sizeof(kanal));
joins[0] = sptr->name;
joins[1] = kanal;
joins[2] = NULL;
do_cmd(sptr, sptr, "JOIN", 2, joins);
}
EKLEYIN, unrealircd-in ana dizininde make ve ./unreal rehash komutlarını uygulayınız.