- Katılım
- 4 Şub 2020
- Mesajlar
- 395
- Tepkime puanı
- 144
- Puanları
- 43
- Konum
- ircland
- Web sitesi
- www.ircalem.net
Merhabalar,
Öncelikle, başlığımızı biraz daha detaylı olarak bilmeyenler için açıklığa kavuşturayım. No reason, mesajı sunucunuz üzerinde örnek -> (/zline nick - /gline nick - /kline nick vb.) komutları sebep belirtmeden kullandığınız zaman atılan kişinin atılma sebebinde sebep belirtilmediği için, "no reason" sebebi ile atıldığını gösterir.
Bu yazdımda, no reason yazısını istediğiniz bir mesaj ile değiştirmiş olacaksınız. Genelde birçok sunucuda ircalem.com sunucusundan haksız olarak, atıldığınızı düşünüyorsanız admin@ircalem.com adresinden bizlere ulaşabilirsiniz gibi bir sebep belirtirler.
Klasör: -> Unreal3.2*/src/modules/
Dosya: -> (m_tkl.c)
BULUN,
DEGISTIRIN,
İlgili dizinde, make ve ./unreal rehash komutlarını uygulamanız halinde yapılan değişiklikler aktif olacaktır.
Öncelikle, başlığımızı biraz daha detaylı olarak bilmeyenler için açıklığa kavuşturayım. No reason, mesajı sunucunuz üzerinde örnek -> (/zline nick - /gline nick - /kline nick vb.) komutları sebep belirtmeden kullandığınız zaman atılan kişinin atılma sebebinde sebep belirtilmediği için, "no reason" sebebi ile atıldığını gösterir.
Bu yazdımda, no reason yazısını istediğiniz bir mesaj ile değiştirmiş olacaksınız. Genelde birçok sunucuda ircalem.com sunucusundan haksız olarak, atıldığınızı düşünüyorsanız admin@ircalem.com adresinden bizlere ulaşabilirsiniz gibi bir sebep belirtirler.
Klasör: -> Unreal3.2*/src/modules/
Dosya: -> (m_tkl.c)
BULUN,
Kod:
char *tkllayer[9] = {
me.name, /*0 server.name */
NULL, /*1 +|- */
NULL, /*2 G */
NULL, /*3 user */
NULL, /*4 host */
NULL, /*5 setby */
"0", /*6 expire_at */
NULL, /*7 set_at */
"no reason" /*8 reason */
DEGISTIRIN,
Kod:
char *tkllayer[9] = {
me.name, /*0 server.name */
NULL, /*1 +|- */
NULL, /*2 G */
NULL, /*3 user */
NULL, /*4 host */
NULL, /*5 setby */
"0", /*6 expire_at */
NULL, /*7 set_at */
"www.ircalem.com sunucusundan haksız olarak, atıldığınızı düşünüyorsanız [email protected] adresinden bizlere ulaşabilirsiniz." /*8 reason */
İlgili dizinde, make ve ./unreal rehash komutlarını uygulamanız halinde yapılan değişiklikler aktif olacaktır.