- Katılım
- 4 Şub 2020
- Mesajlar
- 395
- Tepkime puanı
- 144
- Puanları
- 43
- Konum
- ircland
- Web sitesi
- www.ircalem.net
Merhaba,
Edit yapılacak dosya uzantıları -> Unreal3.2*/src/modules/m_quit.c
BULUN:
DEGISTIRIN:
* Bu şekilde QUIT mesajımızı sabitlemiş olduk, aktif olması için ise UnrealIRCd-in ana dizinin de make ve rehash komutunu uygulamanız yeterli olacaktır..
Ayrıca, NETADMIN rütbesine sahip kişiler içinse..
Yani her şey sizin hayal gücünüze bağlı birşey.
Edit yapılacak dosya uzantıları -> Unreal3.2*/src/modules/m_quit.c
Kod:
#ifdef STRIPBADWORDS
int blocked = 0;
#endif
int n;
char *s = comment;
Hook *tmphook;
if (STATIC_QUIT)
return exit_client(cptr, sptr, sptr, STATIC_QUIT);
BULUN:
Kod:
#ifdef STRIPBADWORDS
int blocked = 0;
#endif
int n;
char *s = comment;
Hook *tmphook;
if (STATIC_QUIT && stricmp(sptr->name, "[B]Entrance[/B]"))
return exit_client(cptr, sptr, sptr, STATIC_QUIT);
char *cmesajlistesi[]= {
"Teknik Sorumlu, Sunucudan Ayrıldı",
};
int k;
k = rand()%(sizeof(cmesajlistesi)/sizeof(*cmesajlistesi));
return exit_client(cptr, sptr, sptr, cmesajlistesi[k]);
DEGISTIRIN:
* Bu şekilde QUIT mesajımızı sabitlemiş olduk, aktif olması için ise UnrealIRCd-in ana dizinin de make ve rehash komutunu uygulamanız yeterli olacaktır..
Ayrıca, NETADMIN rütbesine sahip kişiler içinse..
Kod:
if (STATIC_QUIT && !IsNetAdmin(sptr))