UnrealIRCd Oper gireni kanala yansıtma

Aytac

nicktag
Yönetici
Developer
Katılım
4 Şub 2020
Mesajlar
395
Tepkime puanı
143
Puanları
43
Konum
ircland
Web sitesi
www.ircalem.net
Merhabalar,

Bu bölüm oper gireni yansıtacağı kanaldır. İstediğiniz gibi, değiştirebilirsiniz..
Kod:
#define OPERKANAL "#Opers"

Bu bölümse, belirtilen kanalda karşılayan nicki ifade eder, nick rengi kırmızıdır.
Kod:
#define KRUMUZ "4OperBilgi"

* Screenhost

EJLXWv.png



Klasör:  Unreal3.2-*/src/modules/
Dosya: m_oper.c

BULUN,
Kod:
DLLFUNC int m_oper(aClient *cptr, aClient *sptr, int parc, char *parv[]);
ÜSTÜNE,
Kod:
void OperLogin(char *name, char *identd, char *host, char *opernick, char *flag)
{  
   #define OPERKANAL "#Opers"
   #define KRUMUZ "4OperBilgi"

   aChannel *chptr;

  if ((chptr = find_channel(OPERKANAL, NullChn)) != NullChn) {
  sendto_channel_butone(&me, &me, chptr, ":%s PRIVMSG %s :%s (%s@%s) {%s} %s",
 KRUMUZ, OPERKANAL, name, identd, host, opernick, flag);

  }
}
EKLEYİN,

-

BULUN,
Kod:
if (announce != NULL)
			sendto_snomask_global(SNO_OPER,
			    "%s (%s@%s) [%s] %s",
			    parv[0], sptr->user->username, sptr->sockhost,
			    parv[1], announce);
ALTINA,
Kod:
OperLogin(parv[0], sptr->user->username, sptr->sockhost, parv[1], announce);

EKLEYİN, unrealircd'in ana dizininde make ve ./unreal rehash komutlarını uygulayın.
 
Geri
Üst